Мобільний пункт консультування громадян

7 червня  працівниками Хмільницького бюро правової допомоги Ганною Мариніч та Інною Шереметою забезпечено роботу мобільного пункту консультування громадян Уланівської територіальної громади.

     За традицією консультування громадян проходило  в приміщенні Уланівської сільської бібліотеки.  За отриманням юридичних консультацій  звернулось 3 особи, яким було надано 4 роз’яснення законодавства. Громадяни звертались з наступних питань : порядок повернення неякісного товару продавцю, виготовлення технічної документації на будинок,  нарахування субсидії на літній період, наслідки пропущення строку вступу у спадщину.
Всім учасникам даного заходу було надано інформаційні матеріали про систему безоплатної правової допомоги.
Проведено  робочу зустріч з  бібліотекарем Уланівської сільської бібліотеки -  Інною Павлюк .
Під час зустрічі обговорено становлення та розвиток системи БПД, порядок її отримання жителями Хмільницького району, напрямки роботи Козятинського МЦ та Хмільницького бюро правової допомоги.
Результатом даного заходу є підписання Меморандуму, щодо надання безоплатної правової допомоги, що передбачає: консолідацію зусиль спрямованих на захист, дотримання та забезпечення гарантій державного захисту конституційних прав і свобод громади  на безоплатну правову допомогу. 
Задля досягнення мети цього Меморандуму сторони домовилися про співпрацю за такими напрямами:
 1. Взаємодія щодо реалізації права осіб на отримання безоплатної первинної та безоплатної вторинної правової допомоги;
 2.  Створення умов для отримання кваліфікованої правової допомоги малозабезпеченим категоріям  осіб, які мають на це  право згідно ст. 14 ЗУ “Про безоплатну правову допомогу”,
в т.ч.   з надання  безоплатної первинної правової допомоги: 
      - надання правової інформації;
     -  надання консультацій та роз’яснень  з  правових питань;
      -  складення  заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів
процесуального характеру);
- надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної  правової допомоги  
   та медіації;
з надання  безоплатної вторинної правової допомоги: 
- здійснення представництва інтересів осіб, що мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами;
- складення документів процесуального характеру та інше.
  Для працівників та відвідувачів Уланівської сільської бібліотеки проведено  семінар на тему: «Захист прав споживачів» .
         Під час проведення семінару з слухачами було розглянуто та обговорено Закон України «Про захист прав споживачів».
         Працівниками бюро роз’яснено слухачам  семінару інформацію про те, що продавець   зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію.
        Також присутніх повідомлено про таке: у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
        На завершення учасників даного заходу поінформовано про систему БПД, перелічено категорії громадян, які мають на неї право, повідомлено про діяльність в м. Хмільник Бюро правової допомоги, детально презентовано правові послуги, які надає Хмільницьке бюро правової допомоги: правові консультації та роз'яснення, доступ до електронних сервісів Міністерства юстиції України, безоплатні послуги адвокатів зі складення процесуальних документів та представництва інтересів громадян в судах, поширення інформації про права і свободи громадян, способи їх реалізації та захисту.
Проведено  семінар для працівників  Уланівського стаціонарного відділення при Хмільницькому територіальному центрі обслуговування одиноких громадян на тему : «Доступ до безоплатної правової допомоги». Слухачам було презентовано  інформацію про роботу бюро, порядок отримання первинної та вторинної правової допомоги, категорії осіб, які мають право на отримання безоплатної вторинної правової допомоги, а також роз’яснено про зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу». 
Додатково присутніх на заході повідомлено про злочини з боку телефонних шахраїв, що стосуються банківських карток та можливі шляхи уникнення даних випадків. 
Наголошено, що перш за все не потрібно розголошувати таку інформацію:
- Термін дії картки;
- Тризначний код безпеки, який знаходиться із зворотного боку картки;
- Код із смс від банку.
Якщо ж Ви все ж таки стали жертвою шахраїв ТЕРМІНОВО телефонуйте до банку й вимагайте заблокувати картку. Зверніться до Кіберполіції за телефоном +380 (44)374 3713. 
Всі учасники заходу отримали буклети на правову тематику з контактами Козятинського місцевого центру, бюро та примірники Соціальної газети.
 
Проведено вуличне інформування жителів с. Уланів 
           Пересічним громадянам розповідали про те, що таке безоплатна правова допомога, порядок отримання первинної та вторинної правової допомоги, інформували про останні зміни внесені до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» та розширення кола осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу. 
          Метою даного інформування було підвищення обізнаності про права громадян та можливість у разі їх порушення безоплатно захистити звернувшись до Хмільницького бюро правової допомоги за адресою: м. Хмільник, вул. Літописна,11. Всі учасники вуличного інформування отримали буклети на правову тематику з контактами Козятинського МЦ та бюро. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Переглядів: 1069