Основна робота Управління прав споживачів спрямована на попередження та профілактику правопорушень, на забезпечення контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства про захист прав споживачів, а також на проведення роз’яснювальної роботи з метою підвищення рівня знань законодавства споживачами та суб’єктами господарювання.
Звернення споживачам необхідно подавати в Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області (21036, м. Вінниця, вул. Максимовича, 19). Детальну інформацію Ви можете отримати на сайті: www.vingudpss.gov.ua або отримання консультації та роз’яснення безпосередньо від фахівців управління захисту споживачів з понеділка по п’ятницю з 10.00 по 17.00год (обідня перерва з 13.00 по 14.00 год.) за адресою: м. Вінниця, вул. Максимовича, 19, та в телефонному режимі (0432) 65-88-44) згідно режиму роботи управління. Також можна отримати консультацію від фахівців Хмільницького районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області. Контактний телефон для консультацій: 2-26-78; 2-24-40.
Крім цього, в управлінні захисту споживачів проводиться особистий прийом громадян-споживачів начальником управління, керівниками структурних підрозділів, відповідно до графіку, затвердженого наказом Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області.
Діяльність управління захисту споживачів щодо розгляду звернень громадян, системи їх обліку, проходження і зберігання здійснюється відповідно до законодавчих та нормативних актів. У разі отримання всієї необхідної інформації, Головним управлінням Держпродспоживслужби у Вінницькій області буде вжито вичерпних заходів з метою запобігання можливих порушень вимог законодавства.
Переглядів: 793